סוגי גניבות בעסקים

כל סוג של עסק עלול לסבול מאובדן עסקי, כתוצאה ממעשי גניבה המבוצעים על ידי הלקוחות או העובדים.

סוגי גניבות בעסקים יכולים לגרום לירידה משמעותית ברווחיות של בית העסק, במיוחד כאשר מדובר על תופעה רווחת.

באמצעות פתרונות שונים, הכוללים שימוש בבקרה סמויה ומצלמות אבטחה נסתרות ניתן לאתר ולזהות את מעשי הגניבה ולהרתיע את הגנבים מפני ביצוע של גניבות נוספות.

הדבר נכון הן לגבי הלקוחות של בית העסק והן לגבי העובדים, מאחר ועצם הידיעה על המצלמות הנסתרות יכולה למנוע מראש את ביצוע העבירה.

כדאי לדעת כי בחלק מהמקרים מדובר על מעשי גניבה המתבצעים בשיתוף פעולה של העובדים והלקוחות, דבר שיכול לגרום לנזק המשמעותי ביותר לבית העסק.

לכן חשוב להיות מודעים לכך ולבחור את הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.

סוגי גניבות בעסקים – על מה חשוב לתת את הדעת?

אחד מסוגי הגניבות הנפוצים ביותר כולל מעשי מעילה המבוצעים על ידי העובדים של העסק.

ברוב המקרים לוקח כשנתיים לגלות גניבה מסוג גניבות עובדים, לכן חשוב להתכונן מראש באמצעות שימוש באמצעים החדשניים והמשוכללים ביותר למניעת גניבות.

כדאי לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה המתמחה בתחום, על מנת לתכנן את תוכנית הפעולה היסודית ביותר למניעת אובדן עסקי.

יש לזכור כי מעילות המתבצעות על ידי העובדים עלולות לעלות לעסק שלכם בסכומי כסף עצומים, לכן חשוב לתת לכך את הדגש המתאים.

אומנם בחלק מהמקרים מדובר על גניבה של מוצרים זניחים, שאינם משפיעים משמעותית על שורת הרווח של בית העסק, אך בחלק גדול מהמקרים מדובר על מעילה של סכומי כסף מהותיים יותר.

נקודות שחשוב להכיר לגבי סוגי גניבות בעסקים

אחת הדרכים היעילות ביותר למנוע גניבות המתבצעות על ידי העובדים או הלקוחות, היא להשתמש בבקרה סמויה. באמצעות יצירת הרתעה מספקת רוב האנשים יוותרו מראש על ההרפתקה.

שימוש במצלמות נסתרות, לקוחות סמויים וכמובן בדיקת ההכנסות של העסק מול רישומי הקופה וספירת מלאי יכולים לתרום המון ליצירת ההרתעה הדרושה.

כדאי לדעת כי התופעה של גניבת לקוחות נחשבת לתופעה שכיחה ונפוצה במיוחד, מאחר ולא פעם ניתן לראות לקוחות שגונבים פריטים קטנים וזניחים לכאורה.

אך יש לזכור כי חלק מהלקוחות ינסו לגנוב פריטים גדולים יותר ואחרים אף ינסו ליצור שיתוף פעולה עם העובדים של העסק.

לכן חשוב להגביר את המודעות של העובדים ולבצע הדרכות ייעודיות. מעבר לכך, מומלץ להיעזר במערכות נעילה מתקדמות ולשכור קציני ביטחון מיומנים ומנוסים.

אנו בחברת קרת נשמח לספק לכם שירותי מניעת אובדן עסקי, באמצעות שימוש בפתרונות חדשניים ומשוכללים. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של כמעט 30 שנה בתחום ונשמח לתרום לכם מהידע והמיומנות שרכשנו לאורך השנים. הפתרונות שלנו יסייעו לכם למנוע גניבות המתבצעות על ידי עובדים או לקוחות, דבר שיאפשר לכם להגדיל את הרווחיות של העסק. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר!

כתבה זו מוגשת אליכם על ידי צוות קרת –החברה המובילה בישראל למניעת אובדן עסקי

הירשמו לדיוורי התוכן של קרת וקבלו מדי חודש דיוור מגזין על המגמות והחידושים בתחום מניעת האובדן העסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *