גניבות לקוחות
הקדמה

אין ספק כי התופעה של גניבות לקוחות נחשבת לאחת התופעות המוכרות והידועות ביותר בקרב כל בתי העסק.

ניתן למצוא היום שיטות שונות למניעת גניבות, החל מהגברת המודעות של העובדים, באמצעות העברה של הדרכות ייעודיות ועד לשימוש בפלאי הטכנולוגיה, שנועדו לאתר את הגנב ולעצור אותו בזמן.

חלק מהגנבים ינסו להסתיר את המוצר בתוך התיק או הבגדים שלהם, בעוד שאחרים ייעזרו בקופאי על מנת לא להעביר את המוצר בקופה, או לחילופין, להקיש מחיר נמוך בצורה מכוונת.

כמו כן, לא פעם ניתן למצוא לקוחות המחליפים את הברקוד של המוצר או את האריזה שלו, על מנת לשלם מחיר נמוך מהדרוש. לכן חשוב להיות מודעים לכך ולפעול בהתאם.

נקודות שכדאי לדעת לגבי מניעת גניבות לקוחות

כל בעל עסק חייב לתת את הדעת לגבי הדרכים המועדפות ביותר לגנוב מהעסק שלו, על מנת להתאים את הפתרונות היעילים ביותר עבורו ולמנוע גניבות של לקוחות מהעסק.

מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום, על מנת להבטיח את הפתרון האידיאלי ביותר עבורכם ולעצור גניבות לקוחות בעסק.

ברוב המקרים, הפתרון יכלול שימוש במערכות אלקטרוניות, מערכות נעילה מתקדמות, עובדים מיומנים או בעל מקצוע ייעודי, שחלק מתפקידו לצמצם גניבות הנעשות על ידי הלקוחות.

למשל, באמצעות הפעלת קצין ביטחון בארגון בהתאם לשיטות העבודה שהוא ינחיל, תוכלו לצמצם משמעותית את מקרי הגניבות בעסק שלכם.

מעבר לכך, כדאי תמיד להשתמש במערכות אלקטרוניות. חשוב כמובן להיעזר באנשי מקצוע, על מנת להבטיח לעצמכם התקנה יעילה ומקצועית.

אופציה נוספת היא להשתמש בפתרונות למניעת גניבות באמצעות מערכות נעילה, המונעות את האפשרות לגנוב ישירות מהתצוגה. 

מניעת גניבות לקוחות – מה חשוב לקחת בחשבון?

אחד הפתרונות מהמומלצים ביותר כולל שיתוף והדרכה של העובדים, במטרה להגביר את המודעות לתופעות הגניבות ולשתף אותם בפעילויות השונות למניעה.

העובדים אמורים להכיר את השיטות הנפוצות לגניבת מוצרים, על מנת לדעת כיצד לזהות את שיטות הפעולה של הגנבים.

כמו כן, הדבר תורם להפחתת מעשי הגניבה על ידי העובדים עצמם, מאחר וההדרכה מהווה כלי הרתעה חשוב. 

אנו בחברת קרת – מניעות אובדן עסקי נשמח לספק לכם בקרה ושליטה מלאים על כל המתרחש בעסק שלכם. אנו מתמחים במניעת אובדן עסקי, המתרחש כתוצאה ממצב של גניבות לקוחות.

מדובר על אובדן של עשרות ואף מאות אלפי שקלים בשנה, לכן אין שום סיבה לוותר על כך. באמצעות הקפדה על נהלי עבודה יעילים, שיטת עבודה אפקטיבית והקפדה על מנגנוני שליטה ובקרה, ניתן למנוע מראש את רוב הגניבות.

אנו נספק לכם תחקיר מקיף, המלצות לייסוד שיטת ניהול ובקרה אפקטיבית יותר וכמובן אכיפה בפועל והדרכות מקצועיות לעובדים. נשמח לסייע לכם לצמצם אובדן עסקי בשיעור ממוצע של 2% בשנה. אנו עוסקים בתחום כמעט שלושה עשורים ומתמחים בעבודה עם רשתות קמעונאיות ומרכזים לוגיסטיים מוכרים וידועים. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

אולי יעניין אתכם גם: מניעת גניבות עובדים

כתבה זו מוגשת אליכם על ידי צוות קרת –החברה המובילה בישראל למניעת אובדן עסקי

הירשמו לדיוורי התוכן של קרת וקבלו מדי חודש דיוור מגזין על המגמות והחידושים בתחום מניעת האובדן העסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *