סקר סיכונים לארגון - מה זה כולל?
הקדמה

סקר סיכונים לארגון  נועד לאתר את נקודות התורפה, הסכנות ,הכשלים והעדר הפיקוח והבקרה בתהליכי העבודה.

חשוב להבין כי כל סוג של חברה או ארגון חשופים למגוון רחב של סיכונים שונים בכל רגע נתון, דבר שעלול להוביל לאובדן עסקי, לפגיעה בשורת הרווח ובתדמית.

סיכונים אלו נובעים כתוצאה מהיעדר נהלי עבודה ברורים, אי ניהול סיכונים, פגיעה מכוונת של אחד העובדים או טעויות אנוש של עובדים אחרים.

סקר סיכונים נועד להציג את כל הסיכונים השונים העלולים להוביל לאובדן עסקי. מדובר על כלי חשוב, שיכול לספק לכם מידע מהימן לגבי מצב הארגון, ויאפשר לכם לקבל החלטות מושכלות יותר, לכן חשוב ומומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ואיכותית המתמחה בתחום, על מנת לאתר את הסיכונים הרלוונטיים ולטפל בהם בצורה המהירה והיעילה ביותר.

מהו סקר סיכונים לארגון ומה בדיוק הוא אמור לכלול?

סקר סיכונים חייב להתבצע על ידי חברה המתמחה בתחום ומכירה את כל הניואנסים השונים. הסקר אמור להיערך בצורה המקיפה והיסודית ביותר, על מנת לספק לכם דוחות מפורטים ומדויקים, תוך כדי גיבוש המלצות לצורך צמצום הסיכונים השונים, שאותרו במהלך הסקר.

חברה מקצועית תדאג לליווי אישי לכל אורך הדרך, על מנת לגבש את מדיניות הארגון ולהטמיע אותה בקרב העובדים.

חברה המתמחה בתחום אמורה לאתר את גורמי הסיכון הפוטנציאליים, העלולים לפגוע ברווחיות הארגון שלכם.

מדובר על סיכונים מתחום הביטחון ואבטחת המידע הפיזי ועד לנתיב הכסף ולנתיב הסחורה. 

כמו כן, הסקר נועד לבחון את הפיקוח והבקרה על נהלי העבודה ויישומם בשטח ונדרש להיות מקיף במיוחד ולכלול את כל סוגי הסיכונים הפוטנציאליים של הארגון, כולל סיכונים פיננסיים, לוגיסטיים ואנושיים.

סקר סיכונים לארגון – כיצד לעשות זאת נכון?

חברה מקצועית תדאג לפתח תוכנית פעולה לצמצום הסיכונים השונים שהתגלו במהלך הסקר. יש לזכור כי סקר סיכונים נועד כדי לצמצם נזק לארגון, אך מדובר על חובה עבור כל ארגון שמעוניין לעמוד בתקנים המחמירים ביותר.

זוהי הדרך האפקטיבית ביותר לאתר כשלים מתודולוגים, כשלים תפעוליים וכשלים לוגיסטיים, במטרה לתקן אותם ולנטרל את נקודות התורפה של הארגון.

סקר סיכונים מתמקד במיפוי התנהלות הארגון, זיהוי והערכת סיכונים ודירוגם לפי פוטנציאל הנזק שלהם וכמובן הרכבת תוכנית פעולה בהתאמה אישית.

אנו בחברת קרת נשמח לבצע עבורכם סקר סיכונים לארגון, על מנת לצמצם את האובדן העסקי ולשפר את שורת הרווח. אנו מתמחים במתן שירותי מניעת אובדן עסקי ובביצוע מחקר ובקרה לארגונים המובילים ביותר בארץ.

נשמח לתרום לכם מהניסיון הרב שצברנו לאורך שלושה עשורים בתחום, על מנת לסייע לכם לטפל באיומים עסקיים, איתור וצמצום מקורות זליגה של כסף וסחורה וכמובן בהקמת פיקוח על מערכי האבטחה בארגון.

לקבלת מידע נוסף, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר!

כתבה זו מוגשת אליכם על ידי צוות קרת –החברה המובילה בישראל למניעת אובדן עסקי

הירשמו לדיוורי התוכן של קרת וקבלו מדי חודש דיוור מגזין על המגמות והחידושים בתחום מניעת האובדן העסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *