טכנולוגיות-אבטחה-ומניעת-אובדן-עסקי
הקדמה

מערכות מיגון ואבטחה יציבות הן חלק בלתי נפרד משמירה על בטיחות עסק מפני גנבות, פריצות ואיומים פוטנציאליים אחרים. בעל העסק לא בהכרח מודע לאיומים שהוא חשוף אליהם אך, על מנת שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שעשיתם את כל מה שביכולתכם לוודא שהעסק מוגן, עליכם להקפיד על מספר היבטים. 

קבלו מספר דגשים - איך לבנות מערכות מיגון ואבטחה יציבות בעסק

  • תגדירו יעדי אבטחה – ודאו שאתם יודעים מה בדיוק מה אתם מצפים להשיג ממערכת האבטחה. האם חשוב לכם לפקח על זרימת האנשים בעסק? האם חשוב לראות את פעילותם של העובדים במקום? האם יש צורך בזיהוי לוחית רישוי של הרכבים שחונים בחוץ? 
  • התקנת מצלמות אבטחה – מצלמות אבטחה הן אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על אבטחה פיסית של עסק. עם מצלמות מותקנות ברחבי הבניין, תוכלו לראות את כל מי שנכנס ויוצא מהעסק. מומלץ להתקין מצלמות אבטחה הן מחוץ לעסק והן בתוכו. מצלמות אלו יבטיחו כיסוי של השטח בכל עת. ישנן אפשרויות מעקב מותאמות אישית, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים מערכת טובה עבור העסק.
  • התקנת מערכות אזעקה – אחד הדברים הטובים והמצילים ביותר עבור עסקים זה להתקין מערכת אזעקה. המערכת תתריע למוקד אם פולש ינסה לפרוץ לבניין, או אם יש חריגים ובעיות אחרות באבטחה. במידה והעסק שלכם פועל בלילה, מערכת אזעקה עם גלאי תנועה היא אפשרויות טובה להגנה על העסק. היא תעזור להגן על העובדים ותשמור על בטיחות העסק מפני שריפה או אסונות אפשריים אחרים.
  • הרתעת פושעים באמצעות שלטים – שלטים שמודיעים על המצאות של מצלמות בעסק מהווים גורם מרתיע לכל גונב פוטנציאלי לרבות לעובדים. הציגו את השלטים במקום מרכזי וציינו כי המצלמות במעגל סגור מנוטרת בשידור חי. כך תוכלו לגרום להתרעה. 

בניית מערכות מיגון ואבטחה יציבות - טיפים נוספים

  • לאחר שעות העבודה תנעלו מחשבים ניידים וציוד יקר ערך אחר במקומות מאובטחים כדי למזער ולמנוע גניבה.
  • תקיימו הדרכת עובדים לשיפור המודעות לאבטחת מקום העבודה. 
  • תשמרו על פרטי האבטחה. דעו למי בעסק יש גישה לסיסמות השונות והקפידו לעדכן את הפרטים אם אחד העובד עוזב.
  • התאימו את אמצעי ההבטחה בהתאם למאפייני העסק שלכם. קחו בחשבון סיכונים ספציפיים, שכן עסקים שונים מתמודדים עם מערך סיכונים שונה. יש עסקים שמודאגים יותר מסוגיית הגניבות בחנויות, בעוד שאחרים מתמודדים יותר עם אתגרי הוונדליזם.
  • התייעצו עם מומחי מיגון ואבטחה, שיוכלו לעזור לכם למזער סיכונים פוטנציאליים.

שימוש במערכות מיגון ואבטחה יציבות הינן הכרחיות לניהול עסק לכן, אתם חייבים לדאוג לאבטחה פיסית של העסק שלכם בהקדם אם עוד לא עשיתם זאת. אל תחכו שמשהו רע יקרה, למידע נוסף אודות מערכות מיגון ואבטחה פנו אלינו לקרת. אנחנו נתאים לכם את אמצעי המיגון האופטימליים ונאפשר לכם להתנהל בביטחון ובשקט נפשי.

כתבה זו מוגשת אליכם על ידי צוות קרת –החברה המובילה בישראל למניעת אובדן עסקי

הירשמו לדיוורי התוכן של קרת וקבלו מדי חודש דיוור מגזין על המגמות והחידושים בתחום מניעת האובדן העסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *