מערכות
מיגון ואבטחה

קרת - מערכות מיגון ואבטחה

מערכות מאבטחה נחוצות לכל ארגון/חברה/עסק. בשנים האחרונות, ראינו עלייה חדה בפופולריות שלהן בעיקר בגלל עלייה ניכרת במקרי גניבות, פריצות וכו'. על מנת להתמודד נגד התופעות הללו, חברת קרת מספקת מערכות המיגון חדשניות אשר מבטיחות למזער נזקים ואף לצמצם גניבה ו/או חבלה במקרים מסוימים. עם ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתעשייה, אנו מתגאים בכך שאנו מספקים ללקוחותינו את מיטב מערכות מיגון ואבטחה. 

קרת - פתרונות מיגון ואבטחה חדשניים לעסקים

המציאות הקיימת לא פשוטה לעסקים מבחינת האבטחה – לכן זה חיוני עבור כל עסק להתגונן כראוי עם טכנולוגיות מיגון לעסקים. בזכות מערכות ההגנה החדשניות שמוצעות כיום, תוכלו לזכות בשקט נפשי, ומעל הכל במעקב בזמן אמת אחר המתרחש בעסק. 

לפי נתונים עדכניים, הודות למערכות נמנעות 70% מהפריצות בעסקים המקומיים (ניתור 24/7 פשוט עובד!). בהתאם לכך, לא מופרז לציין שמערכות המיגון הנן חובה לכל בעל עסק – חדש/ותיק.

טכנולוגיות-אבטחה-ומניעת-אובדן-עסקי

מה הם היתרונות של מערכות אבטחה מתקדמות?

  1. הרתעה מצוינת – ברמה הפסיכולוגית, מערכות אבטחה משחקות תפקיד חשוב מאוד. קיומן של מערכות מיגון מתקדמות מרתיע פורצים וגורמים עוינים ששוקלים לבצע פעולה לא חוקית. לפיכך, מערכות אבטחה הן מחסום לא רק ברמה הטכנולוגית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית עם הרתעתן הנפלאה.
  2. צפייה מרחוק – גם כשאינכם בעסק, תוכלו לצפות במתרחש באזור מרחוק, בכל זמן שתרצו. בדרך כלל, המערכות מציעות אפליקציה/כתובת אייפי קבועה לשם כך. לעקוב אחרי העסק שלנו מרחוק היא דרך טובה לפקח עליו (מפני גניבה, פריצה וכו'). כמו כן, המערכות זמינות 24/7, מה שמשביח את היתרון אף יותר.
  3. חיסכון בכסף –  חניונים, משרדים ממשלתיים וקניונים נעזרים בשמירה ממושכת של מאבטחים. עם זאת, לשמירה הזו יש מחיר לא קטן, שלא כל עסק יוכל להרשות לעצמו. גם כאן, הפתרון הוא שימוש במערכות מיגון מתקדמות בשילוב עם מערכות אבטחה מתקדמות, שיחסכו לעסק שלכם עשרות אלפי שקלים בשנה. המערכת עובדת 24/7 וכמובן לא צריך לשלם לה על משכורת ותנאים סוציאליים – החיסכון הוא עצום.
  4. שקט נפשי – רוב בעלי העסקים בישראל לא ישנים טוב בלילה רק מהפחד שהעסק שלהם נמצא באיזה שהיא סכנה פוטנציאלית. טכנולוגיות מיגון לעסקים מתקדמות למניעת הונאות מספקות לכם שקט נפשי וידיעה שהכול בכל רגע נתון בשליטה מלאה.

ספקו לעסק שלכם את ההגנה הטובה ביותר!

לקרת מגוון רחב של פתרונות מותאמים לכל לקוח. אנו שמים דגש מיוחד על איכות המוצרים ומוסמכים לתקן איכות ISO:9001. כמו כן , רשומים במאגר הספקים המורשים של משרד הביטחון.  אנו מקפידים על מקצועיות ויחס אישי לכל לקוח תוך עמידה בכל נהלי הבטיחות וציפיות הלקוח. בנוסף , דואגים להיות מעודכנים לגבי חידושים בשוק, כדי להבטיח שאנו מספקים לכם את הטוב ביותר.

למה לבחור בחברת קרת?

לקבלת ייעוץ והצעה מלאו את הפרטים שלכם ונדאג לחזור אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן