הצבת מצלמות נסתרות בעסק – איך נכון לעשות את זה?
הקדמה

מצלמות אבטחה הן חלק חשוב מתוכנית אבטחה פיסית של עסק קמעונאי.

המצלמות מונעות גניבות של עובדים ושל לקוחות, מצמצמות התנהגויות כמו לדוגמה בזבוז זמן ויכולות לסייע בזיהוי חשודים במקרה של פריצה למקום.

יחד עם זאת, החלטה היכן למקם מצלמות נסתרות בעסק דורשת חשיבה משמעותית, ייעוץ מקצועי והפעלת שיקול דעת.

קבלו את המדריך להצבת מצלמות נסתרות בעסק

  • הציבו מצלמות נסתרות כך שיכסו את כל היקף הנכס מזוויות שונות ויבטיחו ראות נקייה ומקסימלית. זכרו שאומנם הנכסים של העסק בדרך כלל אינם נשמרים מחוץ לבניין, אך יחד עם זאת, לעתים הפשע מתחיל בחוץ. מצלמות נסתרות יכולות להגן על מכוניות בחניון, לשמור על העובדים בעת קבלת משלוחים ופירוק סחורה, לתעד מספרי לוחיות רישוי ועוד.
  • הציבו את המצלמות בפתחים של בית העסק כך שתוכלו לראות היטב את כל מי שנכנס ויוצא. ניטור כניסות יעזור לשמור על בטיחות המקום ולאסוף ראיות במקרה של פרצת אבטחה כזאת או אחרת.
  • על מנת לקבל תמונה ברורה של פניו של אדם, כדאי למקם את המצלמה ליד פריט שימשוך את העין, כמו לדוגמה צג טלוויזיה או שלט בולט. כשאנשים יפנו לכיוון האובייקט, המצלמה תצליח לקלוט תמונה מלאה של הפנים.
  • חשוב לצלם את נקודות המכירה, בהן ממקומות הקופות. בזמן התקנת מצלמות במקומות אלה, ודאו שהן מכוונות למקום שבו עומד הלקוח, ושהמצלמה ממוקמת בגובה נכון. אם מצלמה תמוקם גבוה מדי, תקבלו תצפית על החלק העליון של ראש הלקוח, ולא בהכרח שתוכלו לזהות חשודים. 
  • טכנולוגיה מודרנית הופכת מצלמות נסתרות לקטנות כל כך, שניתן לשלב אותן בקלות בעיצוב של חלל. מצלמות אבטחה יכולות להיות מוסתרת במסגרות של תמונות, גלאי עשן, ראשי ספרינקלרים ועוד. 
  • מצלמות נסתרות אינן גלויות לעין ויש למקם אותן במקומות שקשה להגיע אליהם. הדבר ימנע אפשרות לפגיעה מכוונת בהן.
  • לא לשכוח את המחסנים עם מלאים בעלי ערך רב אשר יכולים להוות נקודת תורפה ומוקד משיכה לגנבה מצד עובדים וזרים כאחד. כדי לקבל הקלטה טובה, השאירו את המחסן מואר בכל עת או דאגו למצלמות נסתרות עם ראיית לילה.

התקנת מצלמות נסתרות בעסק למניעת גניבות

התקנת מצלמות נסתרות בעסק היא אמצעי אבטחה מרכזי למניעת גניבות וונדליזם. מצלמות נסתרות בתוספת שירותי ניטור מרחוק יעניקו לכם שקט נפשי ויאפשרו להתמקד בניהול עסק, הגדלת תפוקות, ומתן שירותים.

אנחנו בחברת קרת מתמחים באבטחה פיסית של עסקים קמעונאים ובהצבת מצלמות נסתרות בעסק.

פנו אלינו ונשמח לספק לכם פתרונות מיגון עכשוויים, בעזרתן תוכלו לאבטח את העסק וגם להיות מעורבים במתרחש. תוכלו ליהנות משקט נפשי, תוך צמצום נזקים הכרוכים בפריצות אבטחה ואובדן עסקי.

לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר!

כתבה זו מוגשת אליכם על ידי צוות קרת –החברה המובילה בישראל למניעת אובדן עסקי

הירשמו לדיוורי התוכן של קרת וקבלו מדי חודש דיוור מגזין על המגמות והחידושים בתחום מניעת האובדן העסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *