טיפים לאבטחה פיסית של עסק קמעונאי
הקדמה

אם אתם בעלים או מנהלים של עסק קמעונאי, נושא של אבטחת העסק בוודאי מעסיק אתכם מאוד.

חשוב שתדעו, שישנם מספר צעדים, בהם חשוב לנקוט על מנת לשמור על העסק הקמעונאית בטוח ככל האפשר. 

אספנו כאן מספר טיפים לאבטחה פיסית של עסק קמעונאי:

  • התקינו טלוויזיה במעגל סגור שהיא עמוד התווך של אבטחה קמעונאית ומניעת אובדן. מצלמות מרתיעות הן את הלקוחות והן את הצוות מלגנוב מכם. לטלוויזיה במעגל סגור יש יתרון נוסף בכך שהיא זולה יחסית להתקנה. אפילו עסקי הקמעונאות הקטנים ביותר יכולים להרשות לעצמם כיסוי מצלמה מקיף.
  • התקינו מערכת מיגון ואבטחה, שתגן על העסק גם לאחר שעות העבודה. באופן אידיאלי, ניתן להפעיל מערכות אבטחה אלו עם סגירת העסק ולזהות כל סוג של כניסה ולשלוח מייד התראה. 
  • ספקו הדרכה לעובדים. רוב העובדים אינם מכירים את הסימנים של גניבה צפויה ולא יודעים לזהות את הגנב הפוטנציאלי. דברים פשוטים כמו הדרכה כיצד לזהות סימנים שלקוח עומד לגנוב מחנות או תרגול כיצד להתנהג במצב כזה או מצב חריג, ליצור קשר עם האבטחה או להפעיל אזעקה, יכולים לעשות את ההבדל. 
  • חשבו על סידור החנות שלכם. באופן כללי, הצבת חפצי ערך קרובים ליציאות פוגעת באבטחת החנויות הקמעונאיות. שיטות כאלה מקלות על הגנבים לתפוס פריטים שהם רוצים ולצאת איתם מהמקום. שמרו פריטים יקרים מאחורי הדלפק או ממגונים כראוי או אפילו סגורים/נעולים בחדר אחורי. כמו כן, דאגו שלא יהיו בחנות אזורים עם ראות לקויה. הצוות צריך להיות מסוגל לראות מה הלקוחות עושים בכל עת ובכל מקום.
  • ביצעו בדיקות רקע של העובדים במסגרת תהליך הגיוס. אמנם זה לא יגן עליכם לחלוטין מפני גניבה, אך זו דרך טובה לא להעסיק עובדים שיש להם סיכוי גבוה יותר לגנוב. 
  • ערכו ביקורות פנימיות סדירות. לא רק שזה יעזור לכם לאתר גניבות, אלא שזה יאפשר לנקוט בפעולות מניעה בעתיד.
  • צמצום עסקאות במזומן היא עוד דרך רבת עוצמה, שבה תוכלו לשמור על אבטחת העסק הקמעונאית שלכם. אם רוב העסקאות שלכם הן דיגיטליות, פושעים יחפשו מטרה במקום אחר.
  • קבלו ייעוץ מקצועי. אל תנהלו את האבטחה שלכם לבד, אלא היעזרו באנשי מקצוע. הם יכולים לעזור לכם להתקין טכנולוגיה נגד גניבה בצורה נכונה, לשפר את אבטחת התצוגה בעסק, לבדוק את התהליכי האבטחה הקיימים ולראות היכן נמצאות נקודות התורפה.

 

התחילו להשתמש בטיפים האלה עוד היום, כדי לשפר את האבטחה של העסק הקמעונאי שלכם ולשמור על בטיחות של כולם. יש לכם שאלות נוספות?

אנו בחברת קרת נשמח לעמוד לצדכם, לבחון את המצב הקיים בעסק ולספק מגוון פתרונות חדשניים לאבטחתו. הניסיון הרב שיש לנו בתחום יעזור לכם לאבטח את העסק ולנהל אותו בראש שקט. לקבלת ייעוץ, צרו קשר!

כתבה זו מוגשת אליכם על ידי צוות קרת –החברה המובילה בישראל למניעת אובדן עסקי

הירשמו לדיוורי התוכן של קרת וקבלו מדי חודש דיוור מגזין על המגמות והחידושים בתחום מניעת האובדן העסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *