מנהל ביטחון במיקור חוץ - שירותי קב״ט במיקור חוץ
הקדמה

היום ניתן למצוא יותר ויותר רשתות קמעונאיות, תאגידים וארגונים שונים, הבוחרים להשתמש בשירותיו של מנהל ביטחון במיקור חוץ.

אם בעבר כל תחום הביטחון לא היווה חלק אינטגראלי מהמבנה הארגוני של רוב הארגונים, הרי שבעידן המודרני שירותי קב״ט במיקור חוץ הוא צורך חשוב וחיוני.

אומנם חלק מהמנהלים הבכירים מאמינים כי מדובר לכאורה על הוצאה מיותרת, אך למעשה באמצעות מנהל ביטחון תוכלו ליהנות מהפחתה משמעותית ואף מניעה של אובדן עסקי ופחת.

מדובר על איש מקצוע שכל מהותו הוא לשמור על שורת הרווח של העסק ולצמצם את האובדן העסקי, המתרחש כתוצאה מעבודה לקויה של העובדים, גניבות המתבצעות על ידי הלקוחות או העובדים ונזק שנגרם למוצרים כתוצאה מאי הקפדה על הנהלים. 

קראו גם: מניעת גנבות עובדים

מנהל ביטחון במיקור חוץ – כל היתרונות

יש לזכור כי  קב״ט במיקור חוץ מהווה את ההשקעה הנבונה ביותר בעסק שלכם, מאחר ואומנם בטווח הקצר מדובר על הוצאה נוספת, אך למעשה מנהל ביטחון מנוסה ומקצועי, יוכל לחסוך לכם לא מעט כסף בטווח הארוך.

יש צורך לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה המתמחה בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם את השירות האמין, המקצועי והמיומן ביותר של קב״ט במיקור חוץ.

מנהל ביטחון במיקור חוץ יוכל להבטיח לכם את התוצאות הטובות ביותר, מאחר ובניגוד למנהל ביטחון שנחשב לעובד של העסק, מדובר על עובד חיצוני, הנהנה מהתמונה המלאה ומעצמאות מקסימלית, שאינה מכפיפה אותו למנהל בכיר, שעלול להפריע לעבודה השוטפת, כתוצאה מחוסר הבנה מעמיקה של הנושא.

כמו כן, מאחר ומדובר על שירותי קב״ט במיקור חוץ, ניתן לסכם מראש על בנק שעות, דבר שיאפשר לכם לחסוך במשכורת חודשית.

היבטים שונים של מנהל ביטחון במיקור חוץ

ארגון שיעדיף להעסיק מנהל ביטחון מטעמו, יצטרך להסתפק ברוב המקרים במנהל ביטחון אחד ויחיד. לעיתים – מאחר ובשל המבנה הארגוני של העסק, מנהל הביטחון יימצא לרוב במעמד ניהולי נמוך.

מעבר לכך, הארגון יתקשה להשקיע את המשאבים הנדרשים בהכשרה ובפיתוח הניהולי והאישי של מנהל הביטחון.

מנהל ביטחון במיקור חוץ רואה את טובת הארגון לנגד עיניו, ללא קשרים אישיים או כסת״ח שלעיתים קורה במחלקות השונות.

אנו בחברת קרת – מניעת אובדן עסקי נשמח לספק לכם מנהל ביטחון במיקור חוץ, על מנת לשמור על הרווחיות של העסק ולמנוע הוצאות מיותרות כתוצאה מפחת ואובדן עסקי.

אנו מחזיקים בוותק וניסיון של כמעט שלושה עשורים בתחום ונשמח לרתום את כל הניסיון הרב שצברנו, על מנת לספק לעסק שלכם יתרון מהותי על פני המתחרים.

כשמדובר בשירותי קב״ט במיקור חוץ, אנו נספק לעסק מנגנונים יעילים ומתקדמים של בקרה ושליטה, על מנת לקבל תמונה ברורה של כל מה שקורה בשטח.

הדבר יאפשר לכם לחסוך במאות אלפי שקלים בשנה, מאחר ונסייע לכם להפחית את האובדן העסקי בשיעור ממוצע של 2% בשנה.  לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

כתבה זו מוגשת אליכם על ידי צוות קרת –החברה המובילה בישראל למניעת אובדן עסקי

הירשמו לדיוורי התוכן של קרת וקבלו מדי חודש דיוור מגזין על המגמות והחידושים בתחום מניעת האובדן העסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *