צמצום פחת
הקדמה

היום ניתן למצוא יותר ויותר מפעלים, תעשיות ועסקים קמעונאים, המתעניינים לגבי התחום של צמצום פחת. מדובר על אחת הדרכים היעילות ביותר להימנע מהוצאות מיותרות ולהגדיל את הרווחיות של העסק. 

מהי החשיבות של צמצום פחת?

צמצום פחת מתייחס לכמות הכסף שהעסק שלכם לא הרוויח היום, כתוצאה מפחת שניתן היה למנוע או לפחות לצמצם.

באמצעות מניעת אובדן עסקי ניתן להגדיל משמעותית את הרווחיות של העסק, מאחר ואין שום טעם לנסות להגדיל את ההכנסות שלכם, אם אתם לא מתייחסים להוצאות המיותרות.

באמצעות מניעת אובדן וצמצום של פחת ניתן לשפר את המצב הפיננסי של העסק. כדאי לדעת כי חלק נכבד מהנזקים שנגרמים למוצרים, מקורם בטעויות אנוש, הנגרמו על ידי צוות העובדים.

הנזק שנגרם על ידי העובדים כתוצאה מניהול כושל או שיטת עבודה לקויה, גבוה משמעותית מהנזק שנגרם על ידי הלקוחות. לכן ככל שתצמצמו את הפחת ואת היקפי האובדן, תוכלו להשפיע באופן ישיר על הגדלת הרווחיות.

מה כדאי לדעת לגבי צמצום פחת?

אחת הנקודות החשובות ביותר שכל בעל עסק חייב להפנים, היא העובדה שצמצום הפחת מהווה אלמנט מכריע וחיוני בניהול ההוצאות ובשיפור הרווחיות.

פחת גורם להפסד משמעותי של סכומי כסף עצומים, לכן צמצום הפחת ישפיע על שורת הרווח התחתונה.

בסופו של יום, מוצרים שהתקלקלו/ניזוקו/נעלמו כתוצאה מפחת, הינם מוצרים שהעלויות בגינם כבר נעשו, החל מהתשלום הראשוני על המוצר ועד לתהליך הקליטה וההצבה שלו על המדף בחנות.

המרכיב החסר הינו גביית הערך שלו באמצעות תהליך המכירה. כמו כן, יש לזכור כי המנהל נאלץ להגדיל את היקפי המכירות, על מנת לשמור על הרווח הקמעונאי, למרות הפחת.

כתוצאה מכך, ניתן להבין כי צמצום הפחת יוביל לתוספת רווח של אלפי שקלים. לכן יש צורך לזהות את הבעיה, לפתח תוכנית לצמצום פחת, להגביר את המודעות וההדרכה של העובדים, לבצע תהליכי בקרה שונים ולהשתמש בכלי מדידה ייעודיים.

אנו בחברת קרת – מניעת אובדן עסקי נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי צמצום פחת. אנו נאפשר לכם ליצור מנגנוני בקרה ושליטה, על מנת להבין מה בדיוק מתרחש בעסק שלכם.

אנו מתמחים ביצירת שיטת עבודה מאורגנת ויעילה, שתאפשר לכם שקט נפשי, לצד צמצום הפחת והגדלת היעילות.

נשמח לספק לכם את כל התהליכים של מניעת אבדן עסקי, החל מהתחקיר הראשוני ועד למתן המלצות ספציפיות לייסוד שיטת ניהול ובקרה איכותית, אכיפה והדרכת עובדים, ביצוע בקרות סמויות וגלויות בשטח ועוד.

זוהי הדרך היעילה ביותר לצמצם את האובדן העסקי בשיעור ממוצע של כ- 2% בשנה. למידע נוסף, צרו קשר!

כתבה זו מוגשת אליכם על ידי צוות קרת –החברה המובילה בישראל למניעת אובדן עסקי

הירשמו לדיוורי התוכן של קרת וקבלו מדי חודש דיוור מגזין על המגמות והחידושים בתחום מניעת האובדן העסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *