מניעת אובדן עסקי

איתנו חברות מגדילות רווחיות כל שנה
כמה? כ 2% בשנה

צרו קשר לקבלת הצעה לארגונכם

אנו ב-קרת, תופרים לכל עסק, שיטות עבודה יעילות, הנאכפות ומבוקרות על ידינו, על מנת לצמצם את כמות באירועים החריגים ואובדן כסף כל שנה

מהו אובדן
עסקי?

ארגונים גדולים יודעים, כי כ 2% מהכנסות הארגון, זולגות ונעלמות כל שנה, כתוצאה משיטות עבודה לא יעילות, גניבות וטיפול לקוי במלאים. עבור עסקים מסוימים, מדובר בהפסד של מיליוני שקלים בשנה.

מניעת אבדן עסקי, היא המתודולוגיה המאפשרת לעסקים, להרים כסף מהרצפה, על ידי עבודה מניעתית הכוללת ייסוד שיטות לטיפול במלאי, בשילוח, בלוגיסטיקה ואכיפת השיטות הניהוליות פנימה בארגון.

חברת קרת מובילה את תחום מניעת האבדן העסקי בישראל. עם וותק של 25 שנה ועם לקוחות וארגונים הגדולים במשק, קרת מספקת לארגונים מתודולוגיות ניהול לוגיסטי לצמצום פחת, וכלים יישומיים למניעת אבדן סחורה. 

תהליך שירות מניעת אובדן עסקי

קרת - מניעת אובדן עסקי

ידע הוא כוח!

אחד האתגרים הגדולים ביותר של עסקים, הוא בקרה ושליטה על המתרחש בפועל בשטח. למעשה, גופים עסקיים מאבדים מיליוני שקלים מדי שנה, כתוצאה מנהלי עבודה שאינם מאורגנים לכדי שיטה, שביכולתה לאפשר סרט נע של עבודה יעילה.

חברת קרת מספקת שירות כולל של תהליכי מניעת אבדן עסקי – מהתחקיר, ועד להמלצות לצורך ייסוד שיטת ניהול ובקרה, אכיפה בפועל, הדרכת עובדים, בקרות בשטח ותחקירים.

רק בשיטת עבודה הלוקחת בחשבון את כל המרכיבים – הנהלים, ההון האנושי, והתפעול , ניתן לצמצמם אבדן עסקי, בשיעור ממוצע של כ2% בשנה.

קרת מובילה את עולם האובדן העסקי בישראל 25 שנה וגאה להיות שותפה לדרך עם הרשתות הקמעונאיות והמרכזים הלוגיסטיים המובילים בארץ

תנו למספרים לדבר...

מדי שנה עסקים ללא תוכנית מניעת אובדן מפסידים רווח של עד 15%

43% מהפדיון האבוד בקמעונאות הישראלית מגיע מגניבת עובדים

בקרות פתע
מקטינות את הנזק הממוצע ב-66%

בטחון שווה הצלחה עסקית

מי אנחנו?

יורם זיל

מנכ"ל משותף

יוסי קרת

מנכ"ל משותף

יותם סטולר

סמנכ"ל

אודות החברה

חברת "קרת" נוסדה בשנת 1995 על ידי יוסי קרת ויורם זיל כחברה הראשונה בישראל אשר מתמחה במתן שירותי מניעת אובדן עסקי.

אנו מתמחים כבר יותר מ-25 שנה, בטיפול באיומים עסקיים, על ידי איתור מקורות זליגה של סחורה וכסף, בהקמה ובפיקוח מערכי אבטחה, סקרי סיכונים, השמת קב"טים, ובביצוע בקרות סמויות וגלויות על יישום נהלי עבודה בשטח.

כל זאת באופן המצמצם את האפשרות לביצוע טעויות על ידי עובדים, או פעולות שנובעות מכוונת זדון, ומובילות להפסדים משמעותיים של סחורה ושל כסף לחברה.

המטרה של קרת היא אחת: לאתר את נקודות התורפה וכשלי האבטחה, אשר פוגעים ברווחי החברה ולבצע את כל הפעולות השוטפות, במטרה להשיב את הכסף האבוד בחזרה לשורת הרווח.

בין לקוחותינו נמצאות החברות הגדולות ביותר בישראל, העוסקות במגוון רחב של תחומים, כגון קמעונאות, מרכזים לוגיסטיים, חברות תרופות, חברות שילוח, רכב, עמותות ועוד. את מרבית הלקוחות שלנו אנו מלווים שנים רבות.

מה לקוחות
מספרים עלינו?

שאלות נפוצות

השוני בין שירות קרת למניעת אבדן עסקי לבין העסקת קב"ט שכיר בחברה, הוא שוני שחולש על כל מרכיבי התכנון וביצוע של מניעת אבדן עסקי, עם בונוס בצידו: העלות – תועלת בהעסקה של מומחי קרת, משתלמת יותר:

ניסיון וידע וורסטילי

בשונה מקב"ט שכיר בארגון שאולי מביא עימו ניסיון קודם ב2 או 3 ארגונים, אננו מביאים ניסיון וורסטילי מצטבר של 25 שנה, בעבודה עם מגוון רחב של ארגונים בכל תחומי הפעילות הקמעונאית בישראל – רשתות מזון, אופנה, תרופות, עמותות, פארמה, שילוח בינלאומי ועוד.

הידע שלנו וורסטילי ומאפשר לנו להציע  ללקוחותינו, ארגז כלים עשיר ולתפור את הפתרונות לייעול המערך הלוגיסטי עם ניסיון רב.

כלי העבודה שלנו מגוונים ואנו לרוב נתפור הצעות לייעול מערכי שרשרת האספקה או נהלי עבודה בארגון, עם מתודולוגיות מתחומים שונים שהוכחו כיעילות לאורך זמן. ידע זה הינו יקר ערך וארגונים מבינים את חשיבותו, בכך שהם הופכים ללקוחות שלנו למשך שנים רבות.

אכיפה מיטבית

בניגוד לקב"ט שכיר המהווה חלק מן הארגון, מומחי קרת חיצוניים לארגון ולפיכך יכולת האכיפה מבוצעת ללא משוא פנים או אינטרסים מנוגדים. טובת הארגון היא מה שעומד לנגד עינינו, לא קשרים אישיים או כסתח"ים שלעיתים קורים במחלקות שונות בארגון.

שומרי הסף של הארגון

בארגונים גדולים, אחד האתגרים של ראשי הארגון הוא היכולת לשלוט, לדעת ולבקר את השטח. מומחי קרת נמצאים בשטח באופן שוטף ומדווחים "מלמטה" באובייקטיביות מלאה, למנכ"ל ולסמנכ"ל הכספים, על אודות הפעילות המתרחשת בפועל.  הקשר הבלתי אמצעי עם ראשי הארגון והנוכחות המתמדת שלנו במחסנים, במרלוגים, במשאיות ובעמדות המכירה, הופכות את מומחי קרת ל"שומרי הסף" של הארגון בנאמנות וללא אינטרסים.

עלות- תועלת מיטבית

במחיר ריטיינר של כעלות קב"ט שכיר, ארגונים יכולים להנות מהמומחיות המובילה בישראל של מניעת אבדן עסקי ולדעת שעשו צעד משמעותי למניעת אבדן, החזרת הכנסות לשורת הרווח ויצירת שיטות עבודה לוגיסטיות שישמשו את העסק ככל שיגדל.

אחד האתגרים של עסקים, הוא להתמודד עם שינוי.

אף ארגון לא רוצה לייצר לעצמו עבודה מיותרת ולרוב עובדים שכירים בדרגי ביניים בעסק, יעדיפו להישאר באזור הנוחות של המוכר והידוע.

יחד עם זאת, ארגונים המבקשים להתקדם ולייעל מערכים לצמצום אובדנים ולהבטיח תהליך מאובטח של שרשרת האספקה  במטרה להרים מהרצפה הון רב, מבינים כי יש להתגייס ולבצע שינויים בנהלי העבודה.

עם הניסיון המצטבר שלנו בעבודה עם מאות ארגונים, אנחנו יודעים להציע לא רק את השינוי הנדרש, אלא גם את אופן הטמעתו ,כך שיותאם למבנה הארגוני ולDNA  הייחודי של כל ארגון.

ישנם ארגונים אשר להם מתאימה  שיטת הטמעה של נהלים במודל "עקב בצד אגודל" וישנם ארגונים שלהם מתאימה שיטת הטמעה של נהלים באופן מהיר ומיידי. כאשר אנו מגישים המלצות למסלולי ושיטות ניהול לוגיסטי בארגון, אנו מתאימים אותן גם למצב הפנים ארגוני בחברה, להון האנושי הקיים ליכולת העסק להטמיע שינוי וכמה, ובהתאמה -אנו מציעים דרכים למנן את ממדי השינוי לאורך זמן. כל אלה הופכים את יכולת הטמעה של המלצותינו התפעוליות הניהוליות והארגוניות, לקלות ול"רכות" ליישום והטמעה.

בהחלט כן. לקוחותינו מקבלים הרבה יותר מאשר קב"ט קבוע לחברה, לעיתים גם קב״טים נוספים שיערכו תרגילים,  ספירות מלאי, בקרות קופה, תחקירי מצלמות, התקנת ציוד ועוד.  

בקרת, הידע נשמר ומתעדכן כל הזמן והקב"ט שמלווה אתכם מייצג את הידע הוורסטילי והמתקדם ביותר שאנו מוסרים ומתפעלים בעבורכם. מדובר ביתרון עצום, המייתר הכשרות כוח אדם או התפשרות על ביצועים בינוניים, כתוצאה מתקופות של חילופי כוח אדם.  

לקוחותינו מעידים על יתרון זה. כך הם חוסכים התעסקות מיותרת בהכשרות או בתוצאות לא מספקות ומעדיפים לעבוד איתנו במשך 10 שנים, 15 שנים ויותר מזה.

לקוחותינו מעידים על חיסכון לשורת הרווח של כ2%, הוא ממוצע החיסכון שחישבנובשנים הראשונות לפעילות.

חיסכון זה מייצג את הכסף שנפל לרצפה, כתוצאה מגניבות עובדים, נהלים ללא פיקוח, שיטות עבודה תקולות המבזבזות סחורה, אי ניצול נכון של מלאים ואבידות. אלה הן מקצת הדוגמאות ל"רעה החולה" שאנו ממגרים בארגונים.

כתוצאה מעצירת  גורמי סיכון אלה, עסק בממוצע יוסיף לשורת הרווח  כ 2% מסך הכנסות החברה בתקופת השנה הראשונה והשנייה. אלו השנים בהם מבוצעים השינויים וההטמעות המשמעותיות ביותר לתהליכי העבודה. כסף זה הינו כסף שלא היה נכנס לשורת הרווח, לולא היינו פועלים כקבט"ים, מנהלים ויועצי הנהלים התפעוליים של הארגון.

 

צרו קשר לקבלת הצעה לארגונכם